Nadmašite konkurenciju, osvojite web.

Izrada web sajta

Poznajući prilike na online tržištu i razumevajući komunikacijske potrebe i kompanija i korisnika, za vas kreiramo brze, reaktivne, moderne i visoko isplative sajtove.

Društvene mreže

Iako važi da “ako niste na nekoj od društvenih mreža, kao da ne postojite”, danas ni to nije dovoljno.

Digitalna strategija

Imajući u vidu vaše ciljeve i budžet, kreiramo strategiju kojom ćete kroz sve raspoložive digitalne kanale dopreti do svih korisnika.

Optimizacija sajta (SEO)

Ono što vam SEO omogućava je da se pojavite među prvim rezultatima pretrage kada korisnik ukuca neku od ključnih reči za vašu kompaniju.

Dobar dizajn priča priču. Vrhunski je stvara.

Vizuelni identitet

Budite ono što jeste, ali dozvolite da vam pomognemo da to pokažete u najboljem svetlu.

Izrada logoa

Logotip je kompletna poslovna filozofija pretočena u grafiku koja je prenosi korisniku.

Izrada ambalaže

Ko ne voli otvaranje lepo upakovanog proizvoda? Ponekad kupujemo stvari samo zbog kutije…

Štampa

Nakon snažnog utiska koji ste ostavili svojom web prezentacijom, bitno je da održite utisak i kroz brošure, kataloge, letke i promo materijale.

Slika govori 1000 reči. Naša govori jednu više.

Profesionalno fotografisanje

Iako fotografija nikada ne može da zameni “live” verziju proizvoda, ona viđena objektivom našeg fotografa je najbliža tome.

Korporativni video

Poznato je da ako na pročetnoj strani imate video, posetioci će se zadržavati i do 5 puta duže nego obično u odnosu na sajt koji je sačinjen isključivo od texta. Posetioci i ljudi u generalno vole vizuelna objašnjenja i prezentacije, pogotovu korisnici koji su „clicker-happy“.

Graphics animacija

Motion animaciju prilagođavamo u skladu sa vašim potrebama brendiranja, bilo da se radi o karakternoj animaciji (maskoti), tipografskoj animaciji ili pokretnoj grafici. Ovo je jedna od najtraženijih video usluga koja se može stilizovati prema individualnim prioritetima svakog klijenta i materijalima za brendiranje.

Imate svoju zamisao?

Svaki video mora imati svoj početak, sredinu, kraj, problem i rešenje problema. Da bi Vam video bio uspešan, morate imati još 3 elementa bez obzira na Vašu branšu biznisa.